انتخاب بلبرینگ SKF

بلبرینگ SKF چیست؟ در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع و انتخاب بلبرینگ SKF می پردازیم. شرکت SKF تولید کننده بلبرینگ، محصولات نگهدارنده، محصولات مکاترونیک، محصولات انتقال نیرو، انواع روانکار چون گریس است که در سال 1907 در سوئد تأسیس شده است. بلبرینگ و رولبرینگ این کمپانی شامل بلبرینگ های خود تنظیم، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ مخروطی، بلبرینگ کف گرد، رولبرینگ بشکه ای، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ شیار عمیق است. بلبرینگ های اس کا اف در اندازه و انواع گوناگون برای صنایع مختلف تولید می شود. دوام بالا، حداقل حرارت و اصطحکاک ایجاد شده، بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها، رینگ و گریس و تعلیق مناسب بارهای محوری، شعاعی و ترکیبی، مزایا بلبرینگ های برند SKF است. ما در این مطالب سعی داریم در انتخاب بلبرینگ SKF به شما کمک کنیم، پس با ما همراه باشید.

آموزش انتخاب دقیق بلبرینگ SKF

بلبرینگ برند اس کا اف ویژگی های مخصوص به خود را دارند و کاربرد هر کدام با دیگری متفاوت است. به طور کلی بلبرینگ های تولید شده برند اس کا اف از کشیده شدن دو سطح روی یکدیگر جلوگیری می کنند. بنابراین باید در انتخاب بلبرینگ دقت زیادی کنید تا دستگاه صنعتی آسیب نبیند. ما در ادامه به بررسی چند پارامتر مهم برای انتخاب بلبرینگ می پردازیم:

  • شرایط محیطی: برای انتخاب بلبرینگ، محیطی که در آن از بلبرینگ استفاده می شود باید تجزیه و تحلیل شود. اگر شرایط کار بلبرینگ در محیط های غبارآلود، حلال های شیمیایی، محیط با دما زیاد و ... باشد، باید بلبرینگ با توجه به شرایط محیط انتخاب شود.
  • سرعت دورانی: بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ های استوانه ای، بیش ترین استفاده را برای کار با سرعت بالا دارند.
  • سختی: هر چه بلبرینگ سختی و مقاومت بیشتری داشته باشد بهتر می تواند تغییر شکل لاستیک را کنترل کند. بلبرینگ ها را از فلز، سرامیک و پلاستیک می سازند به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب بلبرینگ SKF از مقاوم ترین آن ها در برابر فشار استفاده کنید.

به دلیل این که امکان خرید مستقیم از سایت SKF برای ایرانیان وجود ندارد شما خریداران محترم می توانید برای خرید محصولات این برند به نمایندگی های معتبر این برند در ایران مراجعه کنید. دانشنامه بلبرینگ یکی از نمایندگان معتبر فروش انواع بیرینگ skf در ایران است. ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش دقیق انتخاب بلبرینگ SKF

انتخاب بلبرینگ مناسب بر اساس ابعاد

بار مهم ترین عامل برای انتخاب درست بلبرینگ براساس اندازه و ابعاد است. هم چنین جهت و نوع بار نیز برای انتخاب نوع بلبرینگ باید توجه شود انواع بار شامل، بار شعاعی، بار محوری، بار مرکب، بار های یک طرفه ثابت، بار های متغیر است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  • بار شعاعی: بار شعاعی عمود بر محور بلبرینگ است مثلا بلبرینگ شیار عمیق برای تحمل بار شعاعی و مقدار جزئی از بار محوری طراحی و تولید شده است.
  • بار محوری: موازی با محور چرخش بلبرینگ است مثلا بلبرینگ کف گرد برای تحمل بار محوری طراحی و تولید شده است.
  • بار مرکب: در این نوع بلبرینگ می تواند همزمان بار شعاعی و محوری وارد شود. مثلا بلبرینگ خود تنظیم برای تحمل بار شعاعی و محوری ساخته شده است.
  • بار های یکطرفه ثابت: هنگامی که بار در یک جهت ثابتی عمل کند همیشه محل تاثیر نیرو به همان مقطع بلبرینگ اثر می کند.
  • بار های متغیر: هنگامی که نیرو در جهت متفاوت عمل کند و نقاط مقابل اثر نیرو را تحت تاثیر قرار دهد می گوییم بلبرینگ در معرض بار های متغیر قرار گرفته است.

دانشنامه بلبرینگ فروشگاه اینترنتی بلبرینگ skf در ایران است. برای خرید بلبرینگ های برند SKF به وبسایت دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید و بلبرینگ های برند اس کا اف را مشاهده و خرید کنید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# سالمی 1400-10-20 09:53
لطفا برای انتخاب بلبرینگ SKF چرخ جلو 206 می تونید راهنماییم کنید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین دانشنامه بلبرینگ 1400-10-20 09:55
به نقل از سالمی:
لطفا برای انتخاب بلبرینگ SKF چرخ جلو 206 می تونید راهنماییم کنید؟

سلام دوست عزیز- برای دریافت اطلاعات دقیق درباره بهترین بلبرینگ SKF چرخ جلو 206 با مشاورین فروش دانشنامه بلبرینگ در تماس باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000