بلبرینگ SKF چیست

شرکت SKF، بلبرینگ های باکیفیتی را در اندازه و انواع گوناگون برای صنایع مختلف تولید می کند. این شرکت سوئدی فعالیت خود را از سال 1907 میلادی آغاز کرده است که باکیفیت ترین بلبرینگ و رولبرینگ را تولید می کند. طول عمر بالا، حداقل حرارت و اصطحکاک ایجاد شده، بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها، رینگ و گریس و تعلیق مناسب بارهای محوری، شعاعی و ترکیبی از ویژگی های بارز بلبرینگ های این شرکت است. تأکید بر کیفیت بالا محصولات و ارائه خدمات جهانی، عوامل اصلی موفقیت این شرکت است. به دلیل محبوبیت زیاد بلبرینگ های اس کا اف، نمونه های تقلبی آن زیاد شده است به همین دلیل برای خرید بلبرینگ SKF از فروشگاه های معتبر خرید کنید. برای خرید بلبرینگ اس کا اف پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ است کارشناسان ما در دانشنامه بلبرینگ شما را در انتخاب بلبرینگ SKF مناسب همراهی خواهند کرد. در ادامه به بررسی این شرکت و محصولات آن می پردازیم.

راهنمای مطالعه متن

اس کا اف چیست؟

بلبرینگ یکی از اجزاء اصلی در ماشین آلات است. این قطعه حتی در وسایلی که فکرش را هم نمی کنید از کشوی کابینت گرفته تا به حرکت در آمدن اتومبیل شما به وجود دارد. برای خرید بلبرینگ فاکتور های مهمی را باید در نظر گرفت. اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید برند تولید کننده بلبرینگ است. اس کا اف یک برند مطرح جهانی است که بلبرینگ های با کیفیتی را تولید می کند. برای انتخاب بلبرینگ SKF دقت کنید که نمونه های تقلبی اس کا اف در بازار وجود دارد برای تشخیص نمونه اصل از تقلبی به بارکد روی جعبه، فونت آرم روی محصول اس کا اف، تست آنالیز متریال، راهنمایی گرفتن از کارشناسان باتجربه، بررسی آرم مخصوص روی محصولات SKF ، شناخت جعبه ی مخصوص شرکت توجه کنید تا محصول تقلبی نخرید.

تولیدات برند SKF

تولیدات برندSKF

بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ های خود تنظیم، بلبرینگ های کف گرد، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ بشکه ای، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ کف گرد از تولیدات کارخانه بلبرینگ SKF است که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • بلبرینگ کف گرد برندSKF: شرکت اس کا اف بلبرینگ کف گرد را به صورت تک ردیف و دو ردیف برای حمل بار محوری تولید می کند. این بلبرینگ برای ماشین آلات استفاده می شود.
  • بلبرینگ تماس زاویه ای برندSKF: بلبرینگ تماس زاویه ای برند اس کا اف به صورت تک ردیف، دوردیف، و چهار نقطه ای طراحی می شود. در این بلبرینگ زاویه قرار گیری حلقه های درونی و بیرونی بر اساس نیرویی که به آن وارد می شود تنظیم می شود.
  • بلبرینگ شیار عمیق برندSKF: این بلبرینگ در سایز و ابعاد مختلف تولید می شود. این نوع بلبرینگ از محبوب ترین تولیدات برند اس کا اف است. از سایز مینیاتوری این بلبرینگ برای ماشین آلات پزشکی استفاده می شود.

برای خرید محصولات برند اس کا اف توصیه ما به شما این است که خرید خود را از جای مطمئن انجام دهید. هم چنین برای خرید محصولات برند اس کا اف، انتظار قیمت ارزان را نداشته باشید و در صورت مشاهده بلبرینگ اس کا اف ارزان به تقلبی بودن آن شک کنید. فروشگاه دانشنامه بلبرینگ فروشگاه اینترنتی معتبری است که عرضه کننده محصولات برند اس کا اف است. دانشنامه بلبرینگ وبسایت معتبری دارد تا شما مشتری عزیز بتوانید با مراجعه به آن محصولات اصل و باکیفیت برند اس کا اف را بخرید. ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# گیلدا برخورداری 1400-10-20 09:30
سلام راه تشخیص اصل بودن بلبرینگ SKF چیست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین یجی برینگ 1400-10-20 09:36
به نقل از گیلدا برخورداری:
سلام راه تشخیص اصل بودن بلبرینگ SKF چیست؟

سلام سرکار خانم برخورداری عزیز- برای تشخیص اصل بودن بلبرینگ SKF راه های بسیاری وجود دارد که البته مطمئن ترین راه خرید از مراکز معتبر عرضه این محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه کرده و یا با مشاورین دانشنامه بلبرینگ تماس بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000