کارخانه بلبرینگ skf

بلبرینگ SKF چیست؟ در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع و کارخانه بلبرینگ SKF می پردازیم. یکی از بزرگترین و در واقع یکی از پیشگامان تولید بلبرینگ در جهان، شرکت اس‌کا‌اف می‌باشد. SKF مخفف کلمه سوئدی Svenska Kullager Fabriken به معنی کارخانه بلرینگ سوئدی است که اولین کارخانه تولید این محصولات در سال 1907 توسط خاندان والنبرگ در سوئد تاسیس شد ولی بالا بودن سرعت پیشرفت این بلبرینگ‌ها به حدی بود که در کمتر از دو سال شرکت اس‌کا‌اف توانست در کشورهای آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند، سوییس، بلژیک، ژاپن، آرژانتین، اتریش، استرالیا، آمریکا و ایتالیا شعب متعددی تاسیس کند. البته بسیاری این سوال را در ذهن دارند که چرا بر روی بسیاری از محصولات با برند SKF "ساخت سوئد" نخورده و ساخت کشورهای مختلف هستند؟ آیا این محصولات تقلبی به حساب می‌آیند؟ جواب این سوال خیر است! این محصولات اصلی هستند. فقط طبق قوانین بین‌الملل باید نام کشور سازنده بر روی هر محصول خورده شود. اما ماشین آلات و دستورالعمل‌ها و استانداردهای مورد استفاده در تمام کارخانه‌های تحت نظر SKF در تمام کشورها یکسان است. پس جای هیچ نگرانی نیست. برای ثبت درخواست خرید بلبرینگ می توانید به فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ مراجعه نمایید.

کارخانه بلبرینگ skf

تنوع محصولات کارخانه بلبرینگ SKF

این کارخانه بلبرینگ و رولبرینگ‌های خود را در انواع مختلف تولید می‌کند که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بلبرینگ SKF خودتنظیم: به این دلیل به این بلبرینگ خود تنظیم گفته می‌شود که قابلیت تنظیم خودکار تا زاویه 3 درجه انحراف محور را دارد. بیشتر در صنایع بافندگی و ریسندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداقل اصطکاک را ایجاد می‌کند که باعث سرعت ماشین می‌شود.
  • رولبرینگ سوزنی SKF: نوع طراحی این قطعه‌ها و خود ساچمه‌های سوزنی باعث شده تا تنش در برخی نقاط خاص ایجاد نشود و به همین دلیل طول عمر این قطعه افزایش پیدا کند. این بلبرینگ در سایزها و طرح‌های مختلف برای کاربردهای مختلف تولید شده است که از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به سری‌های IR و LR اشاره کرد.
  • بلبرینگ کف گرد SKF: این نوع بلبرینگ تنها برای حمل بار محوری تولید شده است و نباید در معرض بار شعاعی قرار بگیرد و در دو نوع تک ردیفه و دو ردیفه تولید شده است. اجزای این بلبرینگ را می‌توان از هم جدا کرد که در حفظ و نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. از این بلبرینگ‌ها برای ماشین‌آلات استفاده می‌شود.
  • بلبرینگ تماس زاویه‌ای SKF: دراین نوع از بلبرینگ‌ها زاویه قرارگیری حلقه‌های درونی و بیرونی را می‌توان بر اساس نیرویی که به آن وارد می‌شود تنظیم کرد. این قطعه از نوع شعاعی است ولی تحمل بارهای ترکیبی شعاعی و محوری را دارد. این بلبرینگ‌ها به صورت تک ردیفه، دو ردیفه و چهارنقطه‌ای طراحی می‌شود.
  • بلبرینگ شیار عمیق SKF: این نوع از بلبرینگ در سایزهای متفاوت تولید شده است. از سایز مینیاتوری که برای استفاده در ماشین‌آلات پزشکی یا ساعت‌ها است تا سایزهای بزرگ تر که در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از بلبرینگ‌های SKF اصطکاک بسیار کمی دارد و برای کار در دمای بالا هم مناسب است.

به دلیل این که امکان خرید مستقیم از سایت SKF برای ایرانیان وجود ندارد شما خریداران محترم می توانید برای خرید محصولات این برند به نمایندگی های معتبر این برند در ایران مراجعه کنید. دانشنامه بلبرینگ یکی از نمایندگان معتبر فروش انواع بیرینگ skf در ایران است.

 تنوع محصولات کارخانه بلبرینگ SKF

دانشنامه بلبرینگ عرضه بلبرینگ SKF به قیمت کارخانه

دانشنامه بلبرینگ یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر در زمینه فروش آنلاین بلبرینگ‌ SKF است که شما می‌توانید بدون نگرانی به این مجموعه اعتماد کرده و به صورت آنلاین و حضوری برای خرید بلبرینگ مورد نظر خود به قیمت کارخانه اقدام کنید. از دیگر ویژگی های این شرکت معتبر، داشتن مشاوره آنلاین است. از آنجایی که ما برای مشتریان خود احترام قائلیم، و تنها قصد فروش محصولاتمان را نداریم، رضایت مشتریان از خرید، الویت کار ما قرار دارد بنابراین قبل از خرید می‌توانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره گرفته و بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنید. دانشنامه بلبرینگ در مسیر خرید همراه شماست. ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000