انواع بلبرینگ در خودرو

در ساخت انواع خودرو و ماشین های سنگین و غیرسنگین، از رولبرینگ ها و بلبرینگ های متنوعی استفاده می شود. در واقع، همبستگی عملکرد این نوع بیرینگ ها، منجر به حرکت خودرو و انواع ماشین می گردد. از این رو، تولید انواع بلبرینگ خودرو در صنعت، از اهمیت بالایی برخوردار است. بلبرینگ قیمت های متنوعی دارد اما شما می توانید بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت در دانشنامه بلبرینگ تهیه کنید.

اصلی ترین عملکرد برینگ ها در ساخت خودرو، کاهش اصطکاک به هنگام چرخیدن اجزا درون یکدیگر یا در محل اتصال آن ها به هم خواهد بود. همین مساله، در نهایت طول عمر قطعات خودرو را افزایش می دهد. همچنین، حرکت قطعات نیاز به نیروی فراوانی دارد که بلبرینگ ها منجر به تسهیل آن خواهند شد. برای آشنایی با نحوه انتخاب بلبرینگ و کسب اطلاعات تخصصی درباره این محصول با بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ همراه باشید. برخی از مهم ترین بلبرینگ های خودرویی که در ساخت و مونتاژ انواع خودرو به کار گرفته می شوند، عبارت اند از:

  • بلبرینگ چرخ خودرو، شامل بلبرینگ چرخ عقب و بلبرینگ چرخ جلو
  • بلبرینگ فرمان
  • بلبرینگ کلاچ خودرو
  • بلبرینگ دینام
  • بلبرینگ گیربکس خودرو

از آنجا که تولید انواع بلبرینگ خودرو از نظر اقتصادی، سود دهی فراوانی دارد، برندهای متنوعی در حال حاضر مشغول به تولید بلبرینگ های خودرویی هستند. بسیاری از بلبرینگ های استفاده شده در خودروها کاربرد شعاعی دارند. از سوی دیگر، هر بلبرینگ برای تحمل بار تا وزن مشخصی، قابل استفاده خواهد بود. بنابراین، در هر خودرو، نوع خاصی از بلبرینگ به کار برده می شود که با عملکرد خودرو متناسب باشد. همچنین، برای قسمت های مختلف یک خودرو لازم است نوع مشخصی از بلبرینگ خودرو به کار رود. برای مثال در سیستم فرمان خودرو، باید از بلبرینگ کف گرد یا رولبرینگ سوزنی کف گرد استفاده شود. تفاوت بلبرینگ zz و 2rs و اطلاعاتی از این دست را می توانید در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ جستجو مطالعه کنید.
بلبرینگ های خودرویی با نصب در محل مربوط به خود، بر طول عمر قطعات اصلی خودرو می افزایند. برای مثال، یک چرخ خودرو برای شروع حرکت خود نیاز به اعمال نیروی شدیدی دارد. مسلما استفاده از بلبرینگ چرخ خودرو باعث می شود که حرکت چرخ به نیروی کمتری نیاز داشته باشد. همچنین، میزان اصطکاک بین قطعات مربوط به این ناحیه را کاهش خواهد داد. برای کسب اطلاعات درباره نحوه اندازه گیری لقی بلبرینگ به وبسایت دانشنامه بلبرینگ مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

types-bearings-car3.jpg

انواع بلبرینگ های مصرفی در خودرو

ساخت و طراحی انواع بلبرینگ خودرو بر اساس هدف مورد نظر انجام می گیرد. در واقع، هر بلبرینگ توانایی مشخصی در تحمل بار دارد. از سوی دیگر، یک بلبرینگ ممکن است برای تحمل بارهای شعاعی یا محوری مناسب باشد. بنابراین، لازم است در هنگام خرید انواع بلبرینگ خودرو، به همه این موارد توجه شود.  برخی از مهم ترین انواع بلبرینگ های مصرفی خودرو عبارت اند از:

  • بلبرینگ کف گرد که می تواند به صورت تک ردیفه یا دو ردیفه تولید شود
  • انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای یا تماس عمودی
  • انواع بلبرینگ های خود تنظیم
  • انواع بلبرینگ های شیار عمیق

برای آشنایی با بلبرینگ ها و کسب اطلاعات تخصصی درباره لقی بلبرینگ و سایر اطلاعات این محصول با بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ همراه باشید. از نظر عملکرد بلبرینگ ها می توان به انواع دیگری از آن ها اشاره کرد که عبارت اند از:

  • بلبرینگ کولر
  • بلبرینگ چرخ
  • بلبرینگ فن
  • بلبرینگ دینام
  • بلبرینگ های بزرگ و کوچک گیربکس
  • بلبرینگ هرز گرد
  • بلبرینگ توپی چرخ های جلو و عقب

لازم است بدانید که انواع بلبرینگ در یک خودرو می تواند با بلبرینگ های خودروی دیگر متفاوت باشد. این تفاوت ها عمدتا از نظر اندازه، جنس، قطر داخلی و خارجی و مانند این موارد خواهد بود. یعنی ممکن است جنس ماده اولیه یک نوع بلبرینگ در یک خودرو، برنج و در خودروی دیگر، فولاد باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دانشنامه بلبرینگ انواع بلبرینگ مربوط به خودروهای مختلف را بررسی کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

types-bearings-car4.jpg

دانشنامه بلبرینگ عرضه انواع بلبرینگ خودرو

به منظور خرید قطعات مختلف، از جمله برینگ های صنعتی، خودرویی و کشاورزی، لازم است همواره به یک فروشگاه مطمئن مراجعه کنید. زیرا خرید یک قطعه با کیفیت از مرجعی مطمئن، در ایجاد آسودگی خاطر از عملکرد بهینه آن، تاثیر بسزایی خواهد داشت.
فروشگاه آنلاین دانشنامه بلبرینگ، یکی از معتبرترین و کامل ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه خرید انواع بلبرینگ و رولبرینگ محسوب می شود. فروشگاه دانشنامه بلبرینگ با فراهم آوردن مجموعه ای از برندها با مشخصات مختلف، خرید بهترین بلبرینگ خودرویی با مناسب ترین قیمت را امکان پذیر ساخته است.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000